Ereğli'de Karda Aç Kalan Kuşlara Gazeteciler Yem Bıraktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ereğli'de Karda Aç Kalan Kuşlara Gazeteciler Yem Bıraktı

Ereğli\'de Karda Aç Kalan Kuşlara Gazeteciler Yem Bıraktı
18.02.2015 18:17

Konya’nın Ereğli ilçesinde yoğun kar nedeniyle doğada aç kalan kuşlara gazeteciler sahip çıkarak yem bıraktı.

Konya'nın Ereğli ilçesinde yoğun kar nedeniyle doğada aç kalan kuşlara gazeteciler sahip çıkarak yem bıraktı.

Ereğli'de etkili olan kar yağışıyla birlikte aç kalan kuşlara, gazeteciler sahip çıktı. İlçenin 5 farklı noktasında yol kenarlarına kuşların yemeleri için yem bırakan gazeteciler, vatandaşların ve sivil toplum kuruluşlarının da daha duyarlı olmasını istedi.

Karda aç kalan kuşları gördüklerini ifade eden gazeteciler, bu yüzden meslektaşlarıyla bir araya gelerek, böyle bir şeye karar verdiklerini söyledi. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ereğli'de Karda Aç Kalan Kuşlara Gazeteciler Yem Bıraktı - Son Dakika


Advertisement