Erzurum'da 7 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre, merkez Yakutiye ilçesi Aşağı Sanayi Mahallesi Aşık Veysel Caddesi'ndeki ikamette oturan 7 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek fenalaştı.
Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Aziziye Araştırma Hastanesine kaldırılan B.D, A.D, M.B, A.B, A.B, E.D ve E.B tedavi altına alındı.
Şahısların sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
- ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Erzurum'da 7 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.