Erzurum'da 7 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum'da 7 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi

24.01.2012 12:01

Erzurum'da 7 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Erzurum'da 7 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre, merkez Yakutiye ilçesi Aşağı Sanayi Mahallesi Aşık Veysel Caddesi'ndeki ikamette oturan 7 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek fenalaştı.

Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Aziziye Araştırma Hastanesine kaldırılan B.D, A.D, M.B, A.B, A.B, E.D ve E.B tedavi altına alındı.

Şahısların sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

- ERZURUM

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erzurum'da 7 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement