Erzurum'un Pasinler ilçesinde yedikleri ottan zehirlenerek, hastanede tedavi altına alınan çocuklardan biri daha yaşamını yitirdi.
Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Altınbaşak Köyü İlkokulu bahçesinde bulunan otu yiyerek zehirlenen 2. sınıf öğrencisi Nurcan Tarçın, tedavi gördüğü Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hayatını kaybetti.
Tarçın'ın hastanede yapılan otopsinin ardından Altınbaşak köyünde toprağa verileceği öğrenildi.
Pasinler ilçesine bağlı Altınbaşak Köyü İlkokulu 2. sınıf öğrencileri, Bahar Tohumcu (8), Nurcan Tarçın (8) ve Merve Koçak (8), 28 Mart'ta okulun yanındaki bahçede buldukları otları yiyerek zehirlenmiş, Tohumcu hastaneye kaldırılırken yolda yaşamını yitirmişti. - Erzurum
Son Dakika › Yerel › Erzurum'daki Ot Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.