Erzurum'daki Ot Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum'daki Ot Zehirlenmesi: 1 Ölü

04.04.2014 12:39  Güncelleme: 12:42

Erzurum'un Pasinler ilçesinde yedikleri ottan zehirlenerek, hastanede tedavi altına alınan çocuklardan biri daha yaşamını yitirdi.

Erzurum'un Pasinler ilçesinde yedikleri ottan zehirlenerek, hastanede tedavi altına alınan çocuklardan biri daha yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Altınbaşak Köyü İlkokulu bahçesinde bulunan otu yiyerek zehirlenen 2. sınıf öğrencisi Nurcan Tarçın, tedavi gördüğü Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Tarçın'ın hastanede yapılan otopsinin ardından Altınbaşak köyünde toprağa verileceği öğrenildi.

Pasinler ilçesine bağlı Altınbaşak Köyü İlkokulu 2. sınıf öğrencileri, Bahar Tohumcu (8), Nurcan Tarçın (8) ve Merve Koçak (8), 28 Mart'ta okulun yanındaki bahçede buldukları otları yiyerek zehirlenmiş, Tohumcu hastaneye kaldırılırken yolda yaşamını yitirmişti. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erzurum'daki Ot Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement