Eski Bursa Emniyet Müdürü Kahya'dan Altepe'ye Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eski Bursa Emniyet Müdürü Kahya'dan Altepe'ye Ziyaret

16.01.2014 14:40

Eski Bursa Emniyet Müdürü Ali Osman Kahya, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'yi ziyaret etti.

Eski Bursa Emniyet Müdürü Ali Osman Kahya, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'yi ziyaret etti.

Kahya ile Gönül Dostları Sofrası'nda bir araya gelen Altepe, Ali Osman Kahya ile önemli çalışmalar yaptıklarını belirtti. Altepe, "Değerli Emniyet Müdürümüz Ali Osman Kahya, Bursa'daki görevini tamamladı. Bursa'nın huzur kenti olması noktasında Büyükşehir Belediyesi olarak Emniyet Müdürlüğü ile ortak adımlar atıldı. Kahya'nın tayininin çıkması bizi üzdü. Bursa adına, hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz" diye konuştu.

Altepe, Kahya'nın Bursa'dan kopmayacağını, kent için hizmete devam edeceklerini vurguladı.

Ali Osman Kahya da Teftiş Kurulu Başkanlığında gelecek hafta göreve başlayacağını belirterek, "Bursa'da son 2 yıldır, başkanımızla uyumlu ve duyarlı çalışmalar içinde bulunduk. Başkanımız her konuda bize destek oldu. İlin mobese sistemi fizibilite çalışması konusunda önemli adımlar attık. Desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum" dedi.

Altepe, Kahya'ya Bursa bıçağı hediye etti. - Bursa

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eski Bursa Emniyet Müdürü Kahya'dan Altepe'ye Ziyaret - Son Dakika


Advertisement