Eskişehir'de "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" Başladı

15.11.2013 16:03

ESOGÜ Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı ile Türkiye Nükleer Tıp Derneği’nin birlikte düzenlediği sempozyumda radyonüklid tedavideki son gelişmeler değerlendirilecek

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı ile Türkiye Nükleer Tıp Derneği'nin birlikte düzenlediği "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" başladı.

Sempozyum Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre,  Kongre ve Kültür Merkezi'nde başlayan sempozyumda, radyonüklid tedavi konusunda deneyimli hekimler ve nükleer tıp uzmanları tarafından, görüntüleme ile kullanılabilirliği gittikçe artan bir nükleer tıp yöntemi olan radyonüklid tedavideki son gelişmelerin gözden geçirilmesinin amaçlandığı bildirildi.

Sempozyumun, 17 Kasım Pazar günü sona ereceği kaydedildi. - Eskişehir

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de 'Radyonüklid Tedavi Sempozyumu' Başladı - Son Dakika


Advertisement