Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı ile Türkiye Nükleer Tıp Derneği'nin birlikte düzenlediği "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" başladı.
Sempozyum Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Kongre ve Kültür Merkezi'nde başlayan sempozyumda, radyonüklid tedavi konusunda deneyimli hekimler ve nükleer tıp uzmanları tarafından, görüntüleme ile kullanılabilirliği gittikçe artan bir nükleer tıp yöntemi olan radyonüklid tedavideki son gelişmelerin gözden geçirilmesinin amaçlandığı bildirildi.
Sempozyumun, 17 Kasım Pazar günü sona ereceği kaydedildi. - Eskişehir
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de 'Radyonüklid Tedavi Sempozyumu' Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.