Manisa'nın Turgutlu ilçesinde bir fabrikada geçe bekçisi olarak çalışan vatandaş, girdiği bunalım sonucu kendini asarak intihar etti.
Olay, sabah saatlerinde Turgutlu'da faaliyet gösteren bir gıda şirketinin Ahmetli ilçesindeki fabrikasında meydana geldi. Fabrikada gece bekçiliği yapan Yüksel S. (40), iddiaya göre bunalıma girerek sabah saatlerinde kendini iş yerinde kablo asarak canına kıydı. Bekçi S.'nin cesedini, sabah işe gelen arkadaşları buldu. Olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Fabrika Bekçisi Kendini Asarak İntihar Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.