Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile bir araya geldi.
Erdoğan, Anadolu Ajansı'nın ev sahibi fotoğraf sağlayıcısı olduğu G20 Liderler Zirvesi öncesinde, Regnum Otel'de görüşmelerini sürdürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud'un bir araya geldiği basına kapalı öğle yemeği, yaklaşık 1,5 saat sürdü.
Yemeğe Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan da katıldı.
Son Dakika › Yerel › G20 Liderler Zirvesi'ne Doğru - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.