Düzce Gençlik Merkezi, Gençlik ve Spor Bakanlığının 1. Yılında tanıtım ve faaliyet çalışmalarını aktarmak amacıyla stantlarda çalışarak gençleri bilgilendirecek.
Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü bünyesindeki Gençlik Merkezi, dört koldan çalışarak faaliyetlerini tanıtıyor. Gençlik ve Spor Bakanlığı 1. Yaşında temalı stantlarla merkezin tüm faaliyetlerini gençlere aktaran gençlik çalışanları, ücretsiz olan kurs ve gezi programlarından Düzcelilerin yararlanmalarına olanak sağlıyor. Gençlerin Gençlik Merkezinin faaliyetlerini çeşitli kanallarla öğrenmesi için okullara geziler düzenleniyor, stantlar kuruluyor, afiş ve el broşürleri dağıtılıyor ve basın aracılığıyla bilgilendirmeler yapılıyor.
(AY)
04.10.2012 11: 30: 57
TSI
NNNN - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Gençlik Merkezi Dört Koldan Çalışıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.