Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde odun ve kömür satan esnaflar, ev ve iş yerlerinin doğalgaza geçmesinden dolayı satışların düşmesinden ve iş yapamamaktan şikayetçiler.
Gölbaşı odun ardiyesinde iş yeri bulunan ve 25 yıldır odun ve kömür satıcılığı yapan Süleyman Orhan, doğalgazın kömür ve odun satışlarını oldukça kötü etkilediğini belirterek, "Önceki yıllarda bu aylarda başlayan satışlarımız şu anda doğalgaz yüzünden kötü durumda. İşlerimiz hep doğalgaz yüzünden bozuldu. Eskiden bu aylarda kömür ve odun satışlarımız oldukça iyiyken bu yıl tek tek müşteri gelip gidiyor" şeklinde konuştu. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Gölbaşı İlçesinde Odun ve Kömür Satıcıları Dertli - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.