Gölbaşında Aç Kalan Hayvanlara Yem Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölbaşında Aç Kalan Hayvanlara Yem Verildi

Gölbaşında Aç Kalan Hayvanlara Yem Verildi
25.02.2012 11:17

Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde belediye tarafından aç kalan hayvanlar için doğaya yem bırakıldı.

Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde belediye tarafından aç kalan hayvanlar için doğaya yem bırakıldı.

Gölbaşı Belediyesi, kış aylarında göl kenarlarına her gün yem ve ekmek bırakarak doğa hayvanlarının aç kalmalarını engelliyor. Gölbaşı Belediyesi Başkan Vekili Mehmet Atak, Mogan Gölü kenarındaki karabatak kuşlarına fırınlardan toplanan ekmekleri vatandaşlarla birlikte attı. Atak, kış aylarında doğadaki hayvanları korumak için gayret gösterdiklerini söyledi. Atak, tilki gibi yabani yırtıcı hayvanların da kuşlara zarar vermemesi için bulundukları bölgelere kemik atıldığını ifade etti. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gölbaşında Aç Kalan Hayvanlara Yem Verildi - Son Dakika


Advertisement