Hentbolde, Bayanlar Süper Lig takımlarının katıldığı Anadolu Kupası'nda ilk gün maçları tamamlandı.
Anadolu Üniversitesi BESYO Spor Salonu'nda yapılan maçlarda Antalya Muratpaşa Belediyesi, Anadolu Üniversitesi karşısında ilk yarıyı 11-20 önde kapattığı maçı, 42-24 kazandı.
Günün diğer maçında ise Ankara Çankaya Belediyesi, İzmir Büyükşehir Belediyesi ile karşılaştı. İlk yarıyı 12-11 yenik tamamlayan Çankaya Belediyesi, ikinci yarıda attığı sayılarla karşılaşmadan 27-25 galip ayrıldı.
Anadolu Kupası'nda yarın Anadolu Üniversitesi-Ankara Çankaya Belediyesi ve Antalya Muratpaşa Belediyesi-İzmir Büyükşehir Belediyesi maçları yapılacak.
Muhabir: Sinan Balcıkoca/ Deniz Açık/ Ülkü Parlakyıldız Karakuş
Yayıncı: Murat Taydaş - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Hentbol: Anadolu Kupası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.