Batman'da 17 yaşındaki Ş.K'nın hırsızlık için girdiği evde öldürüldüğü iddia edildi.
Batman Emniyet Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre, Seyitler mahallesinde hırsızlık için bir eve girdiği öne sürülen Ş.K, ev sahibi R.Ö'nün durumu fark ederek, av tüfeğiyle ateş açması sonucu ağır yaralandı.
Ş.K, kaldırıldığı Batman Bölge Devlet Hastanesi'nde yapılan müdahaleye rağmen hayatını kaybetti.
Ev sahibi R.Ö. gözaltına alındı.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Hırsızlık İçin Girdiği Evde Öldürüldüğü Öne Sürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.