Bilecik Emniyet Müdürü Ali Ekber Bektaş ve Bilecik Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü Sadettin Aksoy, Türk Polis Teşkilatı'nın 171. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Vali Vekili Mehmet Taşdöğen'i ziyaret etti.
Vali Vekili Taşdöğen, kabulünde, emniyetin birinci görevinin halkın can ve mal güvenliğini sağlamak olduğuna dikkat çekerek, görevlerinde başarılar diledi.
Emniyet Müdürü Bektaş da yıl dönümünde düzenlenecek törenler hakkında bilgi verdi. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › İl Emniyet Müdürü Bektaş'tan Vali Vekili Taşdöğen'e Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.