İntaş Çalışanları İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İntaş Çalışanları İftarda Bir Araya Geldi

İntaş Çalışanları İftarda Bir Araya Geldi
03.08.2013 15:24

Düzce Belediyesi özel şirketlerinden İNTAŞ çalışanları ve yönetimi Konsopa otelin havuz başında düzenlenen iftarda bir araya geldi.

Düzce Belediyesi özel şirketlerinden İNTAŞ çalışanları ve yönetimi Konsopa otelin havuz başında düzenlenen iftarda bir araya geldi.

İftara Düzce Vali Yardımcısı Erdoğan Ülker, Düzce Belediye Başkan Yardımcıları Bayram Bayraktar ve İsmail Tanyel katıldığı iftar yemeğinden sonra Belediye Başkan Yardımcısı Bayram Bayraktar yaptığı konuşmada ramazan ayının faziletinden bahsetti. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel İntaş Çalışanları İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement