Kadın muhtar adaylarından dayanışma yemeği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kadın muhtar adaylarından dayanışma yemeği

08.03.2024 09:02  Güncelleme: 09:05

Kütahya'da kadın muhtar adayları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel düzenlenen yemekte buluştu. Kadın muhtar adayları, kendi aralarında dayanışma yemeği düzenleyerek birbirlerine destek verdi. Programda keyifli anlar geçiren kadın muhtar adayları, kadın dayanışması adına önemli mesajlar verdi. Kadın muhtar adayları birbirlerine başarılar dileyip 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Kadın muhtar adaylarından dayanışma yemeği

KÜTAHYA - Kütahya'da kadın muhtar adayları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel düzenlenen yemekte buluştu. 31 Mart yerel seçimlerine sayılı günler kala, kadın muhtar adayları kendi aralarında dayanışma yemeği düzenledi.

Programda keyifli anlar geçiren kadın muhtar adayları, kadın dayanışması adına önemli mesajlar verdi. Yemek programının ardından konuşan muhtar adayı Şerife Güneş Erşahin, "Kütahya'mızda bulunan adaylık başvurusu yapmış kadın muhtar adaylarımızla birlikte bir organizasyon içerisindeyiz. Ulaşabildiklerimizle birlikteyiz, ulaşamadıklarımızda bize ulaşsınlar. Hep birlikte, birbirimize destek olarak Kütahya'mızı yüceltelim. Yolumuz açık olsun" diye konuştu.

Kadın muhtar adayları birbirlerine başarılar dileyip 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kadın muhtar adaylarından dayanışma yemeği - Son Dakika


Advertisement