Adıyaman'da kara yoluna çıkarak trafiğin aksamasına neden olan inek, saatler süren kovalamacının ardından uyuşturucu iğne vurularak yakalandı.
Yavuz Selim Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda başıboş gezen ineği gören vatandaşlar durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, çalışmalarına rağmen ineği yakalayamadı.
Adıyaman- Gölbaşı karayolunda trafiği aksatan inek, zabıta ekiplerinin müdahalesi üzerine, önce Arzumkent Caddesi'ne, daha sonra 2. çevre yoluna kaçtı. Ekipleri, saatlerce peşinden koşturan inek, Turgut Reis Mahallesi Hastane Caddesi'nde zabıta ekiplerinin yaptığı uyuşturucu iğneyle yakalanabildi.
Yetkililer, zabıta ekiplerinin yakaladığı ineğin sahibinin henüz bulunamadığını kaydetti. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Kara Yoluna Çıkan İnek, Trafiği Aksattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.