Karabiga Belediyesinde "Sosyal Denge Sözleşmesi" İmzaladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Karabiga Belediyesinde "Sosyal Denge Sözleşmesi" İmzaladı

26.01.2012 17:29

"Sosyal denge sözleşmesi" imzalandı.

Karabiga Belediyesi ile Bem-Bir-Sen arasında,

"Sosyal denge sözleşmesi" imzalandı.

Karabiga Belediyesi toplantı salonunda düzenlenen imza törenine, belediye başkanı Muzaffer Karataş, belediye meclis üyeleri Hüseyin Keşan ve Cemal Korkut, Bem-Bir-Sen Genel Sekreteri Levent Uslu, Çanakkale İl Başkanı Fikret Deniz, belediye iş yeri temsilcisi Mehmet Saruhan ile memurlar katıldı.

Karabiga Belediye Başkanı Muzaffer Karataş, yaptığı açıklamada, belediyede bir ilkin yaşandığı belirterek, imzalanan sözleşmenin hayırlı olması dileğinde bulundu.

Bem-Bir-Sen ile belediye arasında imzalanan sözleşmeyle sosyal adaleti sağlamak için ciddi bir adım attıklarını ifade eden Karataş, "Sözleşmeyle personelimiz arasında sosyal denge ve adaletli ücret dağılımını sağlayarak, mali imkanlarımız ölçüsünde sosyal standartların yükseltilmesini hedefledik. Temel amacımız çalışanları teşvik ederek, Karabiga halkına daha iyi hizmet sunabilmektir" dedi.

Bem-Bir-Sen Genel Sekreteri Levent Uslu da sendika üyelerine verilen sosyal ve ekonomik haklar sayesinde çalışanların yüzlerinin güldüğünü belirterek, mutlu insanların daha gayretli çalıştıklarını, bunun da iş verimliliği açısından büyük kazanç sağladığını kaydetti.

- ÇANAKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Karabiga Belediyesinde 'Sosyal Denge Sözleşmesi' İmzaladı - Son Dakika


Advertisement