Gölete 20 Bin Alabalık Yavrusu Bırakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölete 20 Bin Alabalık Yavrusu Bırakıldı

Gölete 20 Bin Alabalık Yavrusu Bırakıldı
01.06.2014 16:13  Güncelleme: 14:21

Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından Eğriova Yangın Göleti'ne 20 bin alabalık yavrusu bırakıldı.

Eğriova Orman İşletme Şefi Ferhat Sugeçti, gazetecilere yaptığı açıklamada, bilinçsiz avlanma nedeniyle nesli tükenme tehlikesinde olan kırmızı benekli alabalığın popülasyonunun arttırılması amacıyla "Doğal Alabalık Üretimi, Yetiştirilmesi ve Orman İçi Suların Balıklandırılması" Projesi geliştirildiğini, bu kapsamda yangın göletine 20 bin alabalık yavrusu bırakılmasının planlandığını ifade etti.

 Sugeçti ve orman muhafaza memurları, daha sonra balık yavrularını gölete bıraktı. - Karabük

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gölete 20 Bin Alabalık Yavrusu Bırakıldı - Son Dakika


Advertisement