Muğla'nın Bodrum ilçesinde yerel bir gazetede muhabirlik yapan ve bir süredir Bodrum Devlet Hastanesi'nde tedavi gören Ali Fikret Er'i Kaymakam Mehmet Gödekmerdan ve gazeteci arkadaşları ziyaret etti.
Bir süredir Bodrum Devlet Hastanesi'nde tedavi gören gazeteci Ali Fikret Er, bir üst tedavi merkezine sevk edildi. Sevk öncesinde çalıştığı gazeteye giden Ali Fikret Er'i Bodrum Kaymakamı Dr. Mehmet Gödekmerdan ve basın mensupları ziyaret etti. Daha önce akciğerlerinden tedavi gören Ali Fikret Er'in ameliyat bölgesinde küçük bir rahatsızlığının olduğunu ifade eden yetkililer bir üst sağlık kuruluşunda daha sağlıklı bir tedavi gerçekleştirileceğini belirttiler. Ali Fikret Er'in durumu ile yakından ilgilenen Bodrum Kaymakamı Mehmet Gödekmerdan geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Sabah saatlerinde Muğla Devlet hastanesine sevk edilen Er daha sonra ise Ankara'da tedavi göreceği öğrenildi. - MUĞLA
Son Dakika › Yerel › Kaymakam Gödekmerdan'dan Bodrumlu Gazeteciye Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.