"Kayseri Düzenli Bir Şekilde Gelişiyor" - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Kayseri Düzenli Bir Şekilde Gelişiyor"

"Kayseri Düzenli Bir Şekilde Gelişiyor"
20.07.2013 09:47

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Özhaseki: "Kayseri düzenli bir şekilde gelişiyor, şehrin her bir tarafında çalışmamız var. Geriye dönük olarak bizim belediye başkanlığımızı hatırlayan arkadaşlar bilirler, bizim ömrümüz çalışmakla geçiyor; iyi niyetli çalışmakla geçiyor"

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, "Kayseri düzenli bir şekilde gelişiyor, şehrin her bir tarafında çalışmamız var. Geriye dönük olarak bizim belediye başkanlığımızı hatırlayan arkadaşlar bilirler, bizim ömrümüz çalışmakla geçiyor; iyi niyetli çalışmakla geçiyor" dedi.

Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Özhaseki, İncesu Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen iftar yemeğine katıldı. İncesu Belediyesi Düğün Salonunda gerçekleştirilen yemek sonrasında konuşan Özhaseki Kayseri'de işlerin iyiye gittiğini ifade etti.

Göreve geldikleri yıllarda Kayseri'nin merkez nüfusunun 400 binler civarında olduğunu, şimdiler de ise bu rakamın 1 milyonu aştığını belirten Özhaseki, 15 yılda nüfusu 2 buçuk misli büyüyen şehir sayısının çok az olduğunu, olan şehirlerinde başta gecekondu olmak üzere bir çok sıkıntılarının bulunduğunu vurguladı.

Kayseri'de buna bağlı olarak bir sıkıntı yaşanmadığını ifade eden Özhaseki, "Kayseri düzenli bir şekilde gelişiyor, şehrin her bir tarafında çalışmamız var. Geriye dönük olarak bizim belediye başkanlığımızı hatırlayan arkadaşlar bilirler, bizim ömrümüz çalışmakla geçiyor; iyi niyetli çalışmakla geçiyor. Devasa projeleri şehrimize kazandırmakla geçiyor" şeklinde konuştu. - Kayseri

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Kayseri Düzenli Bir Şekilde Gelişiyor' - Son Dakika


Advertisement