Kepez'de 2. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kepez'de 2. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası Başladı

Kepez\'de 2. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası Başladı
29.04.2013 15:13

Kepez Belediyesi'nce ortaokul ve liseler arasında düzenlenen 2.Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası başladı.

Kepez Belediyesi'nce ortaokul ve liseler arasında düzenlenen 2. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası başladı.

Kepez Arena Spor Salonu'nda gerçekleştirilen turnuvada ortaokulların grup maçlarının ilki yapıldı. Lise takımlarının grup maçları ise perşembe günü başlayacak.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, turnuvanın açılışında yaptığı konuşmada, Kepez'i, amatör spor, gençlik, eğitim, kültür ve sanat şehri haline getireceklerini belirtti.

Tütüncü, "Bir vizyon ortaya koymuştuk. O vizyonun en güzel yansıması bu sahada görüyoruz. Şölen havasında geçen bu turnuvada kızlarımız hem spor yapıyor, eğleniyor hem de arkadaşlarıyla güzel bir sosyal ortamı paylaşıyor" dedi.

Turnuvada, Liselerden 18, ortaokullardan 17 olmak üzere 35 takım mücadele edecek. - ANTALYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kepez'de 2. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası Başladı - Son Dakika


Advertisement