Keşan Halinde Yangın Söndürme Tatbikatı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Keşan Halinde Yangın Söndürme Tatbikatı

16.08.2013 16:50

Keşan Belediyesi İtfaiye ekipleri, hal binasında yangın söndürme tatbikatı yaptı.

Keşan Belediyesi İtfaiye ekipleri, hal binasında yangın söndürme tatbikatı yaptı.

Keşan Belediyesi İtfaiye Müdürü Orhan Yamak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, hal binasında çalışan personele yangın tüplerinin yangın söndürmede nasıl kullanılacağını uygulamalı olarak gösterdiklerini söyledi.

Bu tür tatbikatların işyerlerinin talep etmesi halinde düzenlendiğini belirten Yamak, hal binasında da yakılan meyve sandıklarının yangın tüpüyle nasıl söndürüleceğinin halde çalışanlara anlatıldığını ifade etti.

Yamak, vatandaşların yangınlara karşı bilinçlendirilmesi gerektiğini kaydetti. - Edirne

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Keşan Halinde Yangın Söndürme Tatbikatı - Son Dakika


Advertisement