Kırıkkale Belediyesi tarafından işçilerine iki maaş ödemenin yapıldığı bildirildi.
Belediye Başkan Yardımcısı Harun Ulusoy, yaptığı yazılı açıklamada, yeni eğitim öğretim yılının başlaması ve yaklaşan Kurban Bayramı'nı işçilerin en iyi şekilde geçirmeleri amacıyla iki maaş ödemesinin yapıldığını kaydetti.
Ulusoy, maaşların bugün itibariyle işçilerin hesaplarına geçtiği ifade etti.
Yayıncı: Emrah Yaşar - KIRIKKALE
Son Dakika › Yerel › Kırıkkale Belediyesi'nden İşçilerine Çifte Maaş - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.