Kırklareli'de "14 Mart Tıp Bayramı" Konseri Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırklareli'de "14 Mart Tıp Bayramı" Konseri Düzenlendi

15.03.2012 13:00

Kırklareli Sağlık Müdürlüğü tarafından 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla "Tıp Bayramı" konseri düzenlendi.

Kırklareli Sağlık Müdürlüğü tarafından 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla "Tıp Bayramı" konseri düzenlendi.

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen Türk Sanat Müziği konserine Kırklareli Valisi Mustafa Yaman, Kırklareli Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Aydın, Kırklareli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Aykaç, İl Emniyet Müdürü Mehmet Behzat Canbazoğlu, sağlık personeli ve diğer ilgililer katıldı.

Kültür Merkezinde düzenlenen konser öncesi bir konuşma yapan Kırklareli Sağlık Müdür Vekili Dr. Çiğdem Cerit, toplum sağlığının korunmasında ve geliştirilmesinde hekimlerin büyük rolünün olduğunu söyledi.

Cerit'in konuşmasının ardından, Türk Sanat Müziği sanatçısı Necip Karakaya sahne aldı. Konserin sonunda Vali Yaman, Türk Sanat Müziği sanatçısı Karakaya'ya çiçek verdi.

- KIRKLARELİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kırklareli'de '14 Mart Tıp Bayramı' Konseri Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement