Kırklareli'de bilgisayar işletmenliği kursunu bitirenlere, belgeleri törenle verildi.
Kırklareli Halk Eğitim Merkezi'nde düzenlenen törende konuşan Halk Eğitim Merkezi Müdürü Hayati Çapa, bilgisayar işletmeciliği kurs belgelerinin okul diploması kadar önemli olduğunu söyledi.
Kursiyerlere öğreticiler Gülçin Arınan ve Kadir Yeğit tarafından toplam 160 saat bilgisayar işletmeciliği kursu verildiğini belirten Çapa, kursta, işletim sistemlerinin temelleri, işletim sistemlerinin gelişmiş özellikleri, elektronik tablolama ve sunum hazırlama programları hakkında bilgi verildiğini kaydetti.
Konuşmanın ardından 44 kursiyere belgeleri verildi.
Muhabir: Özgün Tiran/ Cihan Demirci
Yayıncı: Nurhan Çorlu - KIRKLARELİ
Son Dakika › Yerel › Kırklareli'de Bilgisayar İşletmeciliği Kursiyerlerine Belgeleri Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.