Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, GESMEK'de görevli öğretmenler ile bir araya geldi.
Gebze Belediyesi'nin resmi internet sitesinde yer alan açıklamada Köşker, kursiyerlerin başarılarıyla gurur duyduklarını belirterek, bu anlamda öğretmenlere teşekkür etti.
GESMEK'in gösterdiği eğitim ve öğretim faaliyetleriyle bölgesinde örnek gösterildiğini ifade eden Köşker, öğretmenlere yeni dönemde de başarılarının devamını dilediğini bildirdi.
Köşker, kurslarda insanların birbirleriyle iyi ilişkiler kurduğunu dile getirerek, Gebzelileri kurslara kayıt yaptırmaya davet ettiğini kaydetti.
Konuşmanın ardından Köşker, öğretmenlerle birlikte fotoğraf çektirdi.
Muhabir: Kadir Yıldız
Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Köşker, Gesmek'de Görevli Öğretmenlerle Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.