Kozan'da Eğitim Çalışanları Maaş Bordrolarını Yaktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kozan'da Eğitim Çalışanları Maaş Bordrolarını Yaktı

19.04.2012 18:40

Kozan'da bir grup eğitim çalışanı, emeklerinin karşılığını alamadıkları gerekçesiyle maaş bordrolarını yaktı.

Kozan'da bir grup eğitim çalışanı, emeklerinin karşılığını alamadıkları gerekçesiyle maaş bordrolarını yaktı.

Eğitim Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mehmet Sezer, bir grup üyenin katılımıyla Hükümet Konağı bahçesinde yaptığı açıklamada, hükümetin, eğitim çalışanlarına yönelik mali politikalarını eleştirdi.

Eğitim çalışanlarına hak ettiği ücretin verilmesi gerektiğini belirten Sezer, biran önce toplu iş sözleşmesi yapılmasını istedi.

Sendikanın Kozan Temsilcisi Ahmet Sönmez, şube ve temsilcilik yönetim kurulu üyelerinin de aralarında bulunduğu gruptakiler, daha sonra maaş bordrolarını yaktı.

- ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kozan'da Eğitim Çalışanları Maaş Bordrolarını Yaktı - Son Dakika


Advertisement