Keşan Ticaret ve Sanayi Odası (KTSO) Meclis Başkanı Celil Tanyolaç, KTSO'nun yeni hizmet binasının yapımına devam edildiğini bildirdi.
KSTO'nun olağan temmuz ayı toplantısında konuşan Tanyolaç, Paşayiğit Caddesi'ndeki hizmet binasının 3 ay sonra faaliyete geçeceğini söyledi.
Tanyolaç, "KTSO'nun yeni hizmet binasının yapımına devam ediliyor" diyerek, binada çalışacaklara kolaylıklar sağlanacağını kaydetti.
Toplantıda, KTSO'nun inşaat komisyonu tarafından yeni hizmet binasının çalışmaları değerlendirildi.
Muhabir: Necdet Uybaş/Cihan Demirci
Yayıncı: Nurhan Çorlu - EDİRNE
Son Dakika › Yerel › Ktso Meclis Başkanı Tanyolaç Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.