Lise Öğrencilerinden "Türkmen Düğünü" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lise Öğrencilerinden "Türkmen Düğünü"

Lise Öğrencilerinden "Türkmen Düğünü"
25.05.2012 17:50

Bursa'nın Mudanya ilçesinde, Ahmet Rüştü Lisesi öğrencileri, "Türkmen Düğünü" adlı tiyatro oyununu sahneledi.

Bursa'nın Mudanya ilçesinde, Ahmet Rüştü Lisesi öğrencileri, "Türkmen Düğünü" adlı tiyatro oyununu sahneledi.

Uğur Mumcu Kültür Merkezi'ndeki tiyatro oyununa Milli Eğitim Müdürü Harun Sagun ile okul müdürleri, idarecileri, öğretmenler ile öğrenci ve veliler katıldı. İki perdelik komedi oyunda, düğünlerimizdeki yanlış yaklaşımlar ironik bir dille anlatıldı. Güldürürken düşündüren oyun izleyenlerden tam not aldı.

Yönetmenliğini Ahmet Rüştü Lisesi edebiyat öğretmeni Suzan Öztekin'in, yönetmenliğini yaptığı oyunca sahne, dekor ve ışıkları ise okul öğrencileri üstlendi. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Lise Öğrencilerinden 'Türkmen Düğünü' - Son Dakika


Advertisement