Malatya'ya Gönderilen 4 Ambulans Sergilendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya'ya Gönderilen 4 Ambulans Sergilendi

Malatya\'ya Gönderilen 4 Ambulans Sergilendi
01.03.2013 12:28

Sağlık İl Müdürlüğü önünde sergilendi.sonra, üç gün İl Sağlık Müdürlüğü önünde sergilendi.sunulmasıyla Malatya'da faal ambulans sayısının 45'e yükseldiği kaydedildi.

Sağlık Bakanlığı tarafından Malatya'ya gönderilen 4 ambulans

Sağlık İl Müdürlüğü önünde sergilendi.

Ambulansların teslim alınmasından

sonra, üç gün İl Sağlık Müdürlüğü önünde sergilendi. Biri obez ambulansı olmak üzere toplam 4 ambulansın

sunulmasıyla Malatya'da faal ambulans sayısının 45'e yükseldiği kaydedildi.

Gönderilen 4 ambulansın Acil Sağlık Hizmetleri 112 Komuta Merkezi'nin planlamasına göre ihtiyaç duyulan istasyonlarda görevlendirildiği bildirildi. Önümüzdeki günlerde 2 ambulansın daha gönderileceği öğrenildi. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Malatya'ya Gönderilen 4 Ambulans Sergilendi - Son Dakika


Advertisement