Manisa Valiliği tarafından, Ramazan ayında hayırseverlerin katkısı ile Manisa'da 20 bin kişiye iftar yemeği verileceği bildirildi.
Manisa Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, Manisa Valiliği İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü'nce koordine edilen iftar yemeklerinin her akşam farklı bir mahallede gerçekleştirileceği belirtildi.
Manisa Valisi Halil İbrahim Daşöz, açıklamada, Ramazan ayının barış, kardeşlik, huzur ve bereket getirmesini dileyerek iftar yemeklerine katkıda bulunan hayırseverlere teşekkür etti.
Muhabir: Mustafa Yıldırım/ Binnaz Ersoy
Yayıncı: Ramazan Ercan - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Manisa'da, 20 Bin Kişiye İftar Yemeği Verilecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.