Manisa'da İkinci Yarıyıl Zili Çaldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da İkinci Yarıyıl Zili Çaldı

06.02.2012 13:05

Manisa'da ikinci yarıyıl zilinin çalmasıyla birlikte yaklaşık 253 bin öğrenci ders başı yaptı.

Manisa'da ikinci yarıyıl zilinin çalmasıyla birlikte yaklaşık 253 bin öğrenci ders başı yaptı.

Manisa Milli Eğitim Müdürü Mustafa Altınsoy, ikinci eğitim öğretim yılında öğrencilere başarı diledi. Manisa'da eğitim öğretim seviyesinin çok iyi bir seviyede olduğunu belirten Altınsoy, kent genelinde 253 bin öğrenci, 13 bin 965 öğretmenin 830 öğretim kurumunda ders başı yaptığını ifade etti. Altınsoy, "İnşallah ikinci dönemde de öğrencilerimizin yaz ve bahar rehavetine kapılmadan sınavlarına hazırlanarak başarılı sonuçlar almalarını temenni ediyorum." diye konuştu. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Manisa'da İkinci Yarıyıl Zili Çaldı - Son Dakika


Advertisement