Kayseri'de, mantar yiyen iki kişi zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre Yeşilhisar ilçesinde meydana gelen olayda N.E. ile Ş.E.'nin topladıkları mantarı yedikleri öğrenildi. Yedikleri mantardan zehirlenen iki kişinin Yeşilhisar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldığı, yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildiği bildirildi.
Yetkililer, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığını kaydetti. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.