Mantar Yiyen 4 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mantar Yiyen 4 Kişi Zehirlendi

16.05.2012 13:20

Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.

Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Yavuz Selim Mahallesi 417. Sokak'ta meydana gelen olayda O.S., M.S., K.A. ile K.A.'nın akşam yemeğinde mantar yedikleri öğrenildi.

Mantardan zehirlenen 4 kişinin hastanede tedavi altına alındığı, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığı bildirildi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Mantar Yiyen 4 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement