Hülya Davutoğulları, MHP Ardahan İl Başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
Davutoğulları, gazetecilere yaptığı açıklamada, 15 Ocak'ta MHP Ardahan İl Kongresinin yapılacağını anımsatarak, söz konusu kongrede il başkanlığına aday olacağını söyledi.
Partisine daha çok hizmet etmek için aday olduğunu açıklayan Davutoğulları, "Partiye gönül vermiş biri olarak 15 Ocak'taki kongrede il başkanı adayıyım. İnşallah seçilirim. Daha çok çalışmak, partime ve bölgeme daha çok hizmet etmek için il başkanı olmam gerektiğine karar verdim. Böylece partimin daha iyi bir noktaya geleceğine canı gönülden inanıyorum" dedi.
Davutoğulları, diğer adaylara da başarı diledi. - Ardahan
Son Dakika › Yerel › MHP Ardahan İl Başkanlığında Kongreye Doğru - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.