Mmo'dan "Üretimden Arge'ye" Konulu Seminer - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mmo'dan "Üretimden Arge'ye" Konulu Seminer

13.10.2012 14:46

"Üretimden ARGE'ye" konulu seminer düzenledi.

Makina Mühendisler Odası (MMO) Konya Şubesi,

"Üretimden ARGE'ye" konulu seminer düzenledi.

MMO Konya Şube Başkan Vekili Adnan Kuntoğlu, konferans salonunda düzenlenen seminerde, Türkiye'nin sanayi açısından gelişmiş ve sağlam temeller üzerine oturmuş güçlü bir ülke olduğunu bildirdi.

Türkiye'nin gücünü çalışkan sanayicisinden ve yetişmiş mühendis kadrosundan aldığını belirten Kuntoğlu, Türkiye için yapılabilecek en güzel işin teknolojiyi geliştirmek ve geliştirilen teknolojiyi de imalat sektörüne sokmak olduğunu dile getirdi.

Kuntoğlu, Türk insanının ihtiyacı olan teknolojiyi ithal etmek yerine öz kaynaklarla üretmenin daha iyi olacağını kaydetti.

Muhabir: Sayed Khodaberdi Sadat

Yayıncı: Metin Bolat - KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Mmo'dan 'Üretimden Arge'ye' Konulu Seminer - Son Dakika


Advertisement