Makina Mühendisler Odası (MMO) Konya Şubesi,
"Üretimden ARGE'ye" konulu seminer düzenledi.
MMO Konya Şube Başkan Vekili Adnan Kuntoğlu, konferans salonunda düzenlenen seminerde, Türkiye'nin sanayi açısından gelişmiş ve sağlam temeller üzerine oturmuş güçlü bir ülke olduğunu bildirdi.
Türkiye'nin gücünü çalışkan sanayicisinden ve yetişmiş mühendis kadrosundan aldığını belirten Kuntoğlu, Türkiye için yapılabilecek en güzel işin teknolojiyi geliştirmek ve geliştirilen teknolojiyi de imalat sektörüne sokmak olduğunu dile getirdi.
Kuntoğlu, Türk insanının ihtiyacı olan teknolojiyi ithal etmek yerine öz kaynaklarla üretmenin daha iyi olacağını kaydetti.
Muhabir: Sayed Khodaberdi Sadat
Yayıncı: Metin Bolat - KONYA
Son Dakika › Yerel › Mmo'dan 'Üretimden Arge'ye' Konulu Seminer - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.