Müdür Yardımcısı Eski Okulunda Öğrencilerle Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Müdür Yardımcısı Eski Okulunda Öğrencilerle Buluştu

Müdür Yardımcısı Eski Okulunda Öğrencilerle Buluştu
05.03.2012 14:01

4 Eylül Ahmet Sabahat Özmen İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Hasan Şen, mezun olduğu Kula Atatürk İlköğretim Okulu'nda öğrencilerle bir araya geldi.eğitim alanında hizmet eden eski mezunlarımızı ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz.

Manisa Milli Eğitim Müdürlüğü'nün başlattığı "Onlar Buradaydı" projesi kapsamında

4 Eylül Ahmet Sabahat Özmen İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Hasan Şen, mezun olduğu Kula Atatürk İlköğretim Okulu'nda öğrencilerle bir araya geldi.

Projeden sorumlu rehber öğretmen Pınar Özışık yaptığı açılış konuşmasında, "20 yıl önce bu sıralarda öğrenci olarak bulunmuş, bugün ise topluma

eğitim alanında hizmet eden eski mezunlarımızı ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Başarının anahtarlarını sizlerle paylaşacaklar. Yıllar sonra, mezun olduğunuz okulunuza hoş geldiniz." dedi.

Kula 4 Eylül Ahmet Sabahat Özmen İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Hasan Şen, "Bir zamanlar bende bu sıralarda oturuyordum. Yıllar sonra siz değerli öğrencilerle bir arada böyle güzel ortamda bir arada olduğum için çok mutluyum." dedi. Şen, hayatın hata ihmal kabul etmediğini, muhakkak disiplinli çalışmak, hırslı olmak gerektiğini söyledi

Programın sonunda Müdür Yardımcısı Şen öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirdi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Müdür Yardımcısı Eski Okulunda Öğrencilerle Buluştu - Son Dakika


Advertisement