Sakarya'da Müdürlere "Yöneticilik ve Liderlik" Konferansı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sakarya'da Müdürlere "Yöneticilik ve Liderlik" Konferansı

19.01.2014 11:54  Güncelleme: 12:19

İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, okul müdürlerine yönelik "Yöneticilik ve Eğitim Liderliği" konferansı düzenlendi.

Erenler ilçesindeki otelde düzenlenen konferansta konuşan Milli Eğitim Bakanlığı Eski Müsteşarı Prof. Dr. Necat Birinci, okul müdürlüğünün çok önemli olduğunu belirterek, ekip ve takım çalışmasının eğitimdeki başarıda anahtar görevi gördüğünü söyledi.

Birinci, kurumunda lider konumdaki müdürlerin öğretmenler, öğrenciler, veliler, personel ve çevreyle uyum içinde çalışması durumunda başarının yakalanacağını ifade etti.

İl Milli Eğitim Müdürü Selim Yavuz Sandıkçı da eğitime katkılarından dolayı Birinci'ye plaket takdim ederek, etkinliklerin yıl boyunca devam edeceğini anlattı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sakarya'da Müdürlere 'Yöneticilik ve Liderlik' Konferansı - Son Dakika


Advertisement