Mersin'in Mut ilçesine bağlı Sakız Köyü'ndeki ilköğretim okulunda su çiçeği hastalığına yakalanan 5 öğrencinin tedavi edildiği bildirildi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Harun Gergin, ihbar üzerine Sakız Köyü İlköğretim Okulu'ndaki öğrencileri sağlık kontrolü için Mut Devlet Hastanesi'ne gönderdiklerini, yapılan kontroller sonucunda 5 öğrencide suçiçeği hastalığı tespit edildiğini söyledi. Öğrencilerinin tedavi edildiğini belirten Gergin, vakanın eğitim ve öğretimin tatil edilmesini gerektirecek bir boyutta olmadığını kaydetti. - MERSİN
Son Dakika › Yerel › Mut'ta 5 Öğrencide Suçiçeğine Rastlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.