"Nazilli 4. Deve Güreşi Festivali" - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Nazilli 4. Deve Güreşi Festivali"

15.02.2013 17:49

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, ilçede Ege, Marmara ve Akdeniz bölgelerinden katılımların olacağı "4.Deve Güreşi Festivali"nin düzenleneceğini bildirdi.

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, ilçede Ege, Marmara ve Akdeniz bölgelerinden katılımların olacağı "4. Deve Güreşi Festivali"nin düzenleneceğini bildirdi.

Alıcık, gazetecilere yaptığı açıklamada, 17 Şubat Pazar Günü Sümer Futbol Sahası'nda düzenlenecek festivalin hazırlıklarının sürdüğünü belirterek, festivale Ege, Marmara ve Akdeniz bölgelerinden 140 pehlivan devenin katılacağı bilgisini verdi.

Bu yıl 4. kez düzenlenecek etkinliğin her geçen yıl daha heyecan verici hale geldiğini ifade eden Alıcık, bu yıl ki deve güreşlerinin daha renkli ve yoğun tatılımlı olması için çalıştıklarını belirtti.

Alıcık, "Güreşlerden elde edilen geliri üniversite öğrencilerine burs olarak vereceğiz. Tüm halkımızı güreşleri seyretmeye bekliyoruz" dedi.

Muhabir: Bahattin Albayrak/ Gökmen Şireci/ Mustafa Yıldırım

Yayıncı: Ramazan Ercan - AYDIN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Nazilli 4. Deve Güreşi Festivali' - Son Dakika


Advertisement