Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı

12.04.2013 17:39

Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.

Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, mavi-lacivertli formaları ile antrenmanı izlemeye gelen öğrenciler, ellerindeki dövizlerle tezahüratlar yaptı.

Öğrenciler daha sonra futbolculara tatlı ikram etti. - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı - Son Dakika


Advertisement