Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.
Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, mavi-lacivertli formaları ile antrenmanı izlemeye gelen öğrenciler, ellerindeki dövizlerle tezahüratlar yaptı.
Öğrenciler daha sonra futbolculara tatlı ikram etti. - ADANA
Son Dakika › Yerel › Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.