Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde görev yapan öğretmenler için moral gecesi düzenlendi.
Siverek ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan moral gecesi özel bir düğün salonunda saat 19.00'da başladı.
Öğretmenler için gerçekleştirilen etkinliğe; Siverek Belediye Başkanı Ali Murat Bucak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Suat Yapıcı, AK Parti İlçe Teşkilatı Başkanı İlhan Çelik ile çok sayıda davetli katıldı.
Siverek ilçe Milli Eğitim Müdürü Vekili Suat Yapıcı, "Düzenlediğimiz gecenin amacı yeni gelen ve ilçede daha önce göreve başlamış öğretmen arkadaşlarımızın bir birleri ile tanışıp kaynaşmalarıdır. Bu tür aktiviteler moral ve motivasyon açısından önemlidir. Bu tür etkinlikler ile eğitimcilerimizin stresini bir nebze azaltmayı hedefliyoruz" dedi. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Öğretmenlere Moral Gecesi Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.