Ordu Belediye Başkanı Torun Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ordu Belediye Başkanı Torun Açıklaması

24.03.2012 13:40

Ordu Belediye Başkanı Seyit Torun, "Ankara bürokrasisinde zorlanıyoruz" dedi.

Ordu Belediye Başkanı Seyit Torun, "Ankara bürokrasisinde zorlanıyoruz" dedi.

Torun, Ordu Gazeteciler Cemiyeti'nin (OGC) düzenlediği kahvaltıya katıldı.

Kahvaltı sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Torun, hükümet ile belediyenin diyaloğuna ilişkin soru üzerine, "Gerek bakanlarımızla, gerekse milletvekillerimizle bir problemimiz yok. Diyaloglarımız belli bir seviyede devam ediyor. Maalesef bürokraside iş sürdüremiyoruz. Özellikle Ankara bürokrasisinde çok zorlanıyoruz. Bazı sorunlarımızı aşmada problem yaşıyoruz. Çok küçük konuları yıllardır çözemiyoruz. Ama onun dışında çalışma prensiplerimiz, iller bankasının yapısı ve kaynaklarımız belli. Bu konuda hiçbir problemimiz yok" diye konuştu.

Şehir içinde yapımı devam eden elektrik ve doğal gaz çalışmalarının yol yapımını engellediğini belirten Torun, "Elektrik ve doğal gaz çalışmaları, Ordu'nun geleceği için yapılıyor. Eğer istesek bu çalışmaları belli bir noktada durdururuz. Ama sonuçta bu hizmet halkımıza geliyor. İnşallah bu sene 200 bin metre kare asfalt yapacağız. Eğer doğal koşullar uygun giderse ve olağan üstü bir durum olmazsa bu hedefimizi gerçekleştireceğiz. Elektrik ve doğal gaz çalışmalarında biraz sıkıntı çekeceğiz. Ama ileride konforunu ve keyfini yaşayacağız. Bu anlamda da Ordu halkından anlayış bekliyoruz" dedi.

OGC Yönetim Kurulu Başkanı Recep Aydın, ziyaretlerinden dolayı Belediye Başkanı Torun'a teşekkür etti.

- ORDU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ordu Belediye Başkanı Torun Açıklaması - Son Dakika


Advertisement