Osmaniye'de Atletizm İl Takımı Oluşturuldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de Atletizm İl Takımı Oluşturuldu

03.04.2012 12:40

Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından düzenlenen Atletizm Geliştirme Projesi kapsamında Osmaniye'de il takımı oluşturulduğu bildirildi.

Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından düzenlenen Atletizm Geliştirme Projesi kapsamında Osmaniye'de il takımı oluşturulduğu bildirildi.

Atletizm Osmaniye Temsilcisi Ekrem Sönmez, yaptığı yazılı açıklamada, yarın Karaman'da yapılacak atletizm grup eleme yarışmalarına 2'si bayanlardan oluşan 4 takımla katılacaklarını belirtti.

2000-2001 doğumlu atletlerin Osmaniye'yi en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını ifade eden Sönmez, şunları kaydetti:

"Atletizmin alt yapısını oluşturan minik atletlerimizi gelecekte daha iyi yerlerde görebilmek adına çalışmalarımız sürüyor. Yarın başlayacak olan yarışmalar da bizim için önemli bir sınav niteliği taşıyor. Atletlerimizin önemli başarılar elde edeceğine inanıyorum."

- OSMANİYE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Osmaniye'de Atletizm İl Takımı Oluşturuldu - Son Dakika


Advertisement