Nizip'te bir otomobilde, 25 kilogram esrar ele geçirildi.
Bir ihbarı değerlendiren Nizip Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Grup Amirliği ekipleri, bir süre takip ettikleri plakası açıklanmayan Abdullatif K. (38) yönetimindeki otomobili, ilçe girişinde durdurdu.
Araçta yapılan aramada, 25 kilogram esrar bulundu.
Gözaltına alınan sürücü Abdullatif K, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Otomobilde 25 Kilogram Esrar Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.