Palandöken Belediyespor Deplasmanda Galip - Son Dakika
Son Dakika Logo

Palandöken Belediyespor Deplasmanda Galip

20.01.2014 12:15  Güncelleme: 12:19

Palandöken Belediyesi erkek voleybol takımı, deplasmanda karşılaştığı Antakya Belediyespor'u 3-0 mağlup etti.

Palandöken Belediyesi erkek voleybol takımı, deplasmanda karşılaştığı Antakya Belediyespor'u 3-0 mağlup etti.

Türkiye Voleybol Erkekler 2. Ligi B Grubu'nda şampiyonluk mücadelesi veren Palandöken Belediyespor, deplasmanda karşılaştığı Antakya Belediyespor ile karşılaştı.

Maçın ilk seti 25-22 Palandöken Belediyespor'un galibiyetiyle sona erdi. İkinci sette de iyi bir oyun ortaya koyan Erzurum ekibi, bu seti de 25-21 kazanıp skoru 2-0'a getirdi.

Üçüncü seti kazanarak oyuna ortak olmak isteyen Antakya ekibinin etkili oyununa karşılık veren Palandöken Belediyespor, bu seti de 26-24 alarak, mücadeleden 3-0'lık sonuçla ayrıldı.

Palandöken Belediyespor bu galibiyetle puanını 31'e yükselterek, şampiyonluk yolundaki iddiasını sürdürdü. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Palandöken Belediyespor Deplasmanda Galip - Son Dakika


Advertisement