Sağlık-Sen'den Kılçık'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık-Sen'den Kılçık'a Ziyaret

18.11.2013 17:03

Afyonkarahisar'ın Bolvadin ilçesi Sağlık-Sen Şubesi yetkilileri, Belediye Başkanı Nazmiye Kılçık'ı makamında ziyaret etti.
Sendika yöneticileri Mehmet Özülkü ve Süleyman Pektaş, ziyarette, Belediye Başkanı Kılçık'a çiçek takdim ederek, bugüne...

Afyonkarahisar'ın Bolvadin ilçesi Sağlık-Sen Şubesi yetkilileri, Belediye Başkanı Nazmiye Kılçık'ı makamında ziyaret etti.

Sendika yöneticileri Mehmet Özülkü ve Süleyman Pektaş, ziyarette, Belediye Başkanı Kılçık'a çiçek takdim ederek, bugüne kadar ilçeye yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Ziyaretten memnun kaldığını belirten Başkan Kılçık ise, sendika temsilcilerine nezaketlerinden dolayı teşekkür etti. - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sağlık-Sen'den Kılçık'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement