Salihli Belediyespor'da Tek Hedef 3 Puan - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Belediyespor'da Tek Hedef 3 Puan

20.04.2013 17:14

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.Grupta mücadele eden Salihli Belediyespor teknik direktörü Kemal Sönmez, yarın kendi evlerinde oynayacakları İzmirspor maçında galibiyetle ayrılmak istediklerini söyledi.

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8. Grupta mücadele eden Salihli Belediyespor teknik direktörü Kemal Sönmez, yarın kendi evlerinde oynayacakları İzmirspor maçında galibiyetle ayrılmak istediklerini söyledi.

Sönmez, yaptığı açıklamada, ligde oynayacakları son maçı galibiyetle kapatmak için oyuncularının var gücüyle mücadele edeceğini belirtti.Takımın başına geldiğinden bu yana hiç maç kaybetmediklerini hatırlatan Sönmez, şunları kaydetti: "4 haftadır takımın başındayım ve 4'te 4 gidiyoruz. Yarın oynayacak olduğumuz İzmirspor maçını kazandığımız taktirde Manisa Belediyespor ile oynayacak olduğumuz play-out oynayıp oynamama maçına çıkacağız. Bizim için zor bir maç olacak ama başaracağımıza inanıyorum." - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Salihli Belediyespor'da Tek Hedef 3 Puan - Son Dakika


Advertisement