Salihli Fb'liler Derneği'nde Kongre Heyecanı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Fb'liler Derneği'nde Kongre Heyecanı

Salihli Fb\'liler Derneği\'nde Kongre Heyecanı
02.05.2012 14:35

aday olacağını açıkladı.

Salihli Fenerbahçeliler Derneği'nin 7 Mayıs tarihinde yapılacak olan kongresinde eski başkan Adnan Türkay,

aday olacağını açıkladı.

Türkay, açıklamasında "Salihli'de Fenerbahçe sevgisini coşkusunu ve ruhunu yeniden alevlendirmek ve canlandırmak için güçlü bir yönetim kurulu listemle tekrar adayım. Çünkü Salihli Fenerbahçeliler Derneği'nin üyeleri geçmişte yaptığımız imza attığımız bir çok başarılı çalışmalara yenilerini eklemek istiyoruz. 7 Mayıs 2012 Pazartesi günü Saat 21: 00'de Polis Lokali'nde yapılacak olan 9. Olağan genel kurulumuza tüm üyelerimizi ve taraftarlarımızı bekliyoruz." dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Salihli Fb'liler Derneği'nde Kongre Heyecanı - Son Dakika


Advertisement