Sarıgöl Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan sivrisinek ve karasinekle mücadele kapsamında sabah ve akşam saatlerinde ilaçlama çalışması yapıyor.
Özellikle akşamları başlayan ilaçlama çalışmaları sırasında ilçenin tüm cadde ve sokaklarına karış
karış karış geziliyor. Sarıgöl Belediye Başkanı Ömer Karcı, "Sarıgöl Belediyesi olarak sivrisinek ve karasinekle mücadele etmek için son sistem ilaçlama makineleri kullanıyoruz. Yaz boyunca ilaçlama yapacağız. İlçemizin cadde ve sokaklarına ilaçlama yapıldığı gibi çöplüğümüz, çöp bidonlarımız,
çevre kuşatma kanallarımızda ayrıca ilaçlanmaktadır. Amacımız ilçe halkımızın yaz aylarını sivrisinek ve karasinek gibi haşerelerden uzak bir şekilde geçirmelerini sağlamaktır. Halkın ve çevrenin sağlığı her
şeyden önce gelmektedir. " dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Sarıgöl Belediyesi'nde İlaçlama Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.